Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Διαχρονικές Αξίες της Γλώσσας του Ανθρώπου.

Η απάντησή μου προς όλους που δολίως προσπαθούν για την αλλοίωση και κατάργηση της αρχαίας Ελληνικής γλώσσας.
 Οι πρόγονοί μας, αποτελούσαν από την αυγή του Ανθρώπου, τους ακούραστους δημιουργούς, τους πρωτοπόρους και τους οδηγούς της Ανθρωπότητας. Έχει αποδειχθεί από επιστημονικές διεργασίες ότι η Ελληνική γλώσσα αυξάνει τις διανοητικές ικανότητες και αρετές ,ο Κικέρων είπε ότι αν οι θεοί μιλούσαν, θα μιλούσαν Ελληνικά. Αυτή τη γλώσσα που έχουν θαυμάσει όλοι οι λαοί ερχόμαστε εμείς οι νεοέλληνες και την καταργούμε δια νόμου , καταργούμε την καθαρεύουσα και υιοθετούμε την δημοτική. Όμως η δημοτική δεν αναπληρώνει την καθαρεύουσα και γι αυτό ο νόμος άφησε παράθυρο προσφυγής στην καθαρεύουσα. Η κατάργηση ορισμένων πτώσεων αλλά και η τσαλακωποίηση των τριτοκλίτων ονομάτων , ο γονεύς να γίνει γονιός αλλά στον πληθυντικό να προσφεύγουμε στο τριτόκλιτο γονείς γιατί δεν μπορούμε να πούμε γονιοί ή ο κουρέας ,κουριοί αλλά κουρείς. Μια εξέλιξη γλώσσας δεν επιβάλλεται δια νόμου κάνοντάς τη πιο φτωχή, αλλά εμπλουτίζοντάς τη. Και ενώ σήμερα 2.500 περίπου ξένα πανεπιστήμια διδάσκουν Αρχαία Ελληνικά εμείς τα καταργούμε.
Σήμερα όλα τα Σχολεία στη Ρωσία διδάσκουν την Ελληνική γλώσσα.
 Η μεγάλη Αγγλική εφημερίδα Guardian δημοσιεύει μαθήματα αρχαίων Ελληνικών, όταν η CIA εκπαιδεύει το προσωπικό της στα αρχαία Ελληνικά, ( Λέτε να είναι τόσο βλάκες;) σε εμάς ούτε εφημερίδες, ούτε ραδιόφωνα μήτε οι τηλεοράσεις κάνουν καμιά κίνηση παρά αποπροσανατολίζουν το λαό με ανόητα πρωινάδηκα, ή ανθελληνικά προπαγανδιστικά έργα και ειδήσεις παραπληροφόρησης. Αυτό που είναι δείγμα κατάπτωσης είναι η κατάργηση του ρ στις λέξεις Χαρακτήρ, Έκτωρ και χωρίς το ρ πώς θα λέμε το δ έ λ ε α ρ,ή το Ιχώρ ; Τέσσερις ξένοι γλωσσολόγοι που ασχολήθηκαν με την δημοτική γλώσσα επέβαλαν τις απόψεις τους στο Υπουργείο Παιδείας και το παιδαγωγικό Ινστιτούτο επηρεάστηκε και προχώρησε στην υιοθέτηση και εφαρμογή (γιατί Ινστιτούτο χάθηκαν οι Ελληνίδες λέξεις Ίδρυμα ή οργανισμός, ή εργαστήρι;) Είναι λυπηρό για το Υπουργείο Πολιτισμού και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (γιατί όχι Ίδρυμα)
Η Ελληνική γλώσσα είναι εννοιολογική και η μοναδική στον κόσμο που με τις προθέσεις κάνει τις πολυσυνθέσεις και δίδει την ακριβή έννοια της λέξης ,αλλάζει το νόημα πχ το ρήμα θέτω στην πολυσύνθεση έχουμε υποθέτω άλλη έννοια από το θέτω , συνθέτω, παραθέτω, επιθέτω ,αναθέτω, υπερθέτω, καταθέτω, αντιθέτω εκθέτω κλπ, περίπου 200 έννοιες.
Το ρήμα βαίνω στην σύνθεση λέμε κάθε λέξη με το νόημά της ανεβαίνω, κατεβαίνω, υπερβαίνω, παραβαίνω, επιβαίνω, αντιβαίνω κ.α
Ως μαθητής του Έλληνος Λόγου του καθηγητού θεμελιωτή του κώδικος κ. Θ . Σημαιοφόρου δεν εννοώ ούτε την παράφραση μήτε την αλλαγή της εννοίας των Ελληνίδων λέξεων, πχ.
Ο ΟΤΕ στις πληροφορίες όταν το κέντρο είναι απασχολημένο μας λέει περιμένετε στο ακουστικό σας( σε αντικατάσταση του αναμείνατε), λες και το ακουστικό είναι τόσο μεγάλο ώστε να σε χωρεί μέσα γιατί η έννοια του περιμένω εκδηλώνει χώρο, αναφέρεται σε τόπο λέμε θα σε περιμένω στο γήπεδο, ενώ το ακριβές ήταν το αναμείνατε στο ακουστικό σας που δηλώνει τον χρόνο ,δηλαδή αναμένεις έως ότου τελειώσει με τον προηγούμενο συνδρομητή και να σου μιλήσει ή αναμένεις στη στάση το λεωφορείο έως ότου περάσει ο χρόνος.
Αυτά δεν τα έλαβαν υπόψη οι ξένοι γλωσσολόγοι στο παιδαγωγικό ινστιτούτο μας για τα σχολικά βιβλία και με το δίκιο τους γιατί δεν είναι η γλώσσα τους, οι δικοί μας γλωσσολόγοι που πιστεύω ότι υπάρχουν και μάλιστα αξιόλογοι και σπουδαίοι ή δεν μετείχαν ή σκοπίμως αυτοί που τα αποδέχθηκαν είναι ανθέλληνες,
Αυτά τα οποία μιλάμε σήμερα τα μιλούσαν και το 11.800 πχ Αυτά τα κείμενα είναι τα Ορφικά τα οποία έχουν χρονολογηθεί με βάση την αστρολογική χρονολόγηση δηλαδή από την περιγραφή η κοσμολογία μπορεί να προσδιορίσει την χρονολογία και την ημερομηνία.

Έγραφε λοιπόν στην εφημερίδα ΒΗΜΑ ο εκλιπών Μαρωνίτης «Παρακάμπτοντας αν η αρχαία ελληνική γλώσσα είναι νεκρή γλώσσα ή όχι , υπενθυμίζω και υπογραμμίζω το αυτονόητο. Πρόκειται για γλώσσα αποτυπωμένη μόνο σε κείμενα που κάμποσους αιώνες τώρα δε μιλιέται και από την άποψη αυτή βρίσκεται σε αδράνεια τουλάχιστον στον καθημερινό μας λόγο, δηλαδή σα να είναι ύπνος»
 Κοντά στον Μαρωνίτη έρχεται και ο καθηγητής κ.Παπαναστασίου ο οποίος λέει: «Υπάρχουν μαθήματα ανάμεσά τους και τα αρχαία Ελληνικά για τα οποία δεν ξέρουμε ακόμη ούτε ως κοινωνία ούτε ως πολιτεία ούτε ως εκπαιδευτικοί γιατί διδάσκονται»
Ο κ. Νίκος Μουζέλης καθηγητής κοινωνιολογίας στο ΒΗΜΑ λέει πολύ σωστά ότι «δεν μάθαμε αρχαία στο σχολείο διότι εδίδετο βαρύτητα στην εκμάθηση συντακτικών και γραμματικών κανόνων και λιγότερο στην αρχαία Ελληνική Γραμματεία και πολιτισμό.
Και συμπληρώνει ότι όταν άρχισα τις σπουδές μου στο εξωτερικό με ντροπή ανακάλυψα ότι σε σχέση με Άγγλους, Γερμανούς και Γάλλους συμφοιτητές μου, ήμουν τελείως αδαής σε ότι αφορούσε την αρχαία φιλοσοφία και αυτό γιατί οι δικοί μας τα θεωρούν πεθαμένα, ενώ οι ξένοι τα διδάσκονται υποχρεωτικά όπως στην Ολλανδία και Πορτογαλία .
 Υπάρχουν και διάφορα άρθρα στα ΝΕΑ της καθηγήτριας του Ιόνιου Πανεπιστημίου κ.Έλλης Γιωτοπούλου – Σισιλιάνου, η οποία γράφει ότι η αρχαία γλώσσα είναι ζωντανή και ότι το μάθημα δεν είναι γλωσσικό είναι διδασκαλία της αρχαίας Γραμματείας δηλαδή του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού, αυτό ο Μαρωνίτης το κόβει λέγοντας ότι τα αρχαία είναι νεκρή γλώσσα,ενώ η κ.Γιωτοπούλου λέει ότι είναι ζωντανή ένας από τους δύο έχει δίκιο και έχει δίκιο η κ.Γιωτοπούλου όπως περιγράφει όλες οι πρωτότυπες λέξεις που μιλάμε σήμερα υπήρχαν στην αρχαία Ελλάδα σήμερα έχουμε λιγότερες πρωτότυπες λέξεις ,τώρα έχουμε μερικές χιλιάδες τότε είχαμε εκατομμύρια . Από τότε δεν χάθηκε ούτε ο ουρανός, ούτε η θάλασσα ούτε ο Ήλιος του Απόλλωνος πώς δεν τα μιλάμε , όλες τις πρωτότυπες λέξεις τις διατηρούμε σήμερα στη σύνθεση ή με τα παράγωγα. Κάντε έναν συσχετισμό γλωσσών οι Άγγλοι μιλούν Ελληνικά."The genesis[P1] of classical drama was not symptomatic. An euphoria of charismatic and talented protagonists showed fantastic scenes of historic episodes. The prologue, the theme and the epilogue, comprised the trilogy of drama while synthesis, analysis and synopsis characterized the phraseology of the text. Αλήθεια...Υπάρχει κανείς που δεν κατάλαβε τι έλεγε το παραπάνω άρθρο;
Ο θεμελιωτής του κώδικας του Έλληνος λόγου καθηγητής κ. Σημαιοφόρος μας αποδεικνύει την έννοια της κάθε Ελληνίδος λέξεως και γιατί η γλώσσα μας είναι εννοιολογική.
Αν πάρουμε τις δύο λέξεις –Άνθρωπος και Ελευθερία αναδεικνύουμε τα νοήματα και τον συσχετισμό μεταξύ τους , αλλά και ένα ρήμα που αν στα σχολεία εδιδάσκετο ο κώδιξ θα αποτελούσε το πρώτο θέμα προς εξέταση. Ανάλυση της λέξεως ΑΝΘΡΩΠΟΣ με το Α και το Ν δηλώνεται η αρχική δύναμις και το Ν του νοός άρα η νοημοσύνη ,το ΑΝ σημαίνει και άνω και Ανας σημαίνει και βασιλεύς , και κάθε τι το βασιλικό είναι υψηλής ποιότητος ,υψηλής καταγωγής , υψηλής εννοίας και η διάνοια είναι υψηλής καταγωγής . Η έννοια του Άνα είναι πιο ουρανία από τον γήινο Άναξ που ως επί της γης προερχόμενος από σώμα ή ΚΑΣΑ όπου το το Κ+Σ =Ξ .Το Ξ αν προστεθεί στο Ανα γίνεται Άναξ = κατώτερος του ουρανίου Άνα.Αν πάρουμε τα άφωνα ,Θ,Ρ,Π ανακαλύπτουμε τη λέξη ΘΕΡΑΠΩΝ ή ΘΕΡΑΠΌΣ , ανατρέχουμε στο λεξικό βλέπουμε ότι θεράπων είναι ο υπηρέτης , άρα ο υπηρέτης του νου που θεραπεύει .Με το Θ και το Ρ εύκολα έρχεται στο νου η ΘεωΡία δηλαδή η θέαση των φωτεινών νοημάτων ,που επεκτείνεται επί του πλανήτη μας ως ροή συνεχόμενη.
Πρωτίστως έρχεται η λέξης θορός=σπέρμα αλλά και ΘΟΥΡΟΣ=ΟΡΜΗΤΙΚΟΣ καθώς και ΩΠΌΣ = ΌΨΗ και ο ΛΟΓΟΣ Ή ΟΠΌΣ συναντάται και με Ο και με Ω .
Με αντικατάσταση του Ω με το Ε σχηματίζεται η λέξη ΕΠΟΣ= ΛΟΓΟΣ .
Άρα ο Άνθρωπος δεν είναι ούτε άνω θρώσκων ούτε άνω βόσκων , γιατί το θρώσκω σημαίνει κατοικώ. .. Δημήτρης Βόγγολης
Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε
Σχόλια
Κοσμάς Αθανασιάδης Πράγματι τα αρχαία ελληνικά είναι πολύ ενδιαφέροντα όταν συνδέονται με τη νέα ελληνική. Σίγουρα δεν μπορεί να σταθεί η νέα ελληνική αποκομμένη από τις ρίζες της. Αυτό το πολύ όμορφο άρθρο γίνεται κατανοητό όμως επειδή είναι γραμμένο σε μια ζωντανή γλώσσα. Μάλιστα όλες οι λέξεις που αναφέρονται προέρχονται από την αρχαία και αποτελούν τμήμα της νέας ελληνικής και η ετυμολογία τους αποτελεί αντικείμενο μελέτης της νέας ελληνικής όπου είναι πραγματικά ένας πολύ σημαντικός τομέας της. Το κατά πόσο ομιλείται σωστά η νέα ελληνική είναι το ζητούμενο για το εκπαιδευτικό σύστημα και η βελτίωση των προγραμμάτων σπουδών με εισηγήσεις του ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) προς αυτό αποσκοπούν. Αυτοί νομίζω είναι οι πιο αρμόδιοι να προτείνουν και η πολιτεία να έχει το θάρρος να τα εφαρμόζει (πράγμα καθόλου αυτονόητο) ανεξαρτήτως πολιτικού κόστους και πιέσεων
Dimitris Voggolis Ο ι ιθύνοντες αν έχουν τσαγανό να το τολμήσουν.

Γηράσκω δ’αιεί πολλά διδασκόμενος=Σόλων)

Γηράσκω αεί διδασκόμενος
(Γηράσκω δ’αιεί πολλά διδασκόμενος=Σόλων)
Διδακτική και συγκινητική ιστοριούλα.
Μια δασκάλα δεν συμπαθούσε καθόλου ένα μαθητή της. Ώσπου έμαθε το τραγικό μυστικό του.
Πριν από πολλά χρόνια σε ένα Δημοτικό σχολείο μιας Αμερικανικής επαρχίας υπήρχε μια δασκάλα. Το όνομα της ήταν κυρία Τόμπσον. Την πρώτη μέρα της καινούργιας σχολικής χρονιάς, στάθηκε μπροστά από τα παιδιά της πέμπτης τάξης, τους συστήθηκε και στη συνέχεια τους είπε ένα μεγάλο ψέμα. Όπως και οι περισσότεροι άλλωστε δάσκαλοι, κοίταξε τους μαθητές της και τους είπε ότι τους θα τους αγαπάει και θα τους προσέχει όλους το ίδιο. Αλλά αυτό ήταν αδύνατον, γιατί εκεί στην μπροστινή σειρά, κάθονταν ένα μικρό αγόρι, ο Τέντυ Στάλλαρντ. Η κυρία Τόμπσον είχε παρατηρήσει τον Τέντυ από την προηγούμενη χρονιά και δεν τον συμπαθούσε ιδιαίτερα. Δεν έπαιζε με τα άλλα παιδιά, δεν συμμετείχε στην τάξη, τα ρούχα του ήταν συνέχεια βρώμικα και σίγουρα δεν έκανε όσο συχνά έπρεπε μπάνιο. Ο Τέντυ ήταν ένα παιδί που την δυσαρεστούσε όποτε τον έβλεπε, για αυτό και απολάμβανε τις στιγμές που σχημάτιζε με τον κόκκινο στυλό της τα τεράστια Χ στα τετράδια του, έσβηνε τα λάθη του ή βαθμολογούσε με 6 και με 5 τις εργασίες του. Στο σχολείο, όπου δίδασκε η κυρία Τόμπσον, ήταν υποχρεωμένη να ελέγχει το παρελθόν όλων των παιδιών που υπήρχαν στη τάξη της. Ακόμη και του μικρού Τέντυ. Έτσι όταν άνοιξε τα αρχεία του, την περίμενε μια μεγάλη έκπληξη. Ο δάσκαλος που είχε τον Τέντυ στην πρώτη τάξη του Δημοτικού έγραφε για αυτόν: «Ο Τέντυ είναι ένα υπέροχο παιδί όλο χαμόγελο. Είναι οργανωτικός, μελετηρός και έχει καλούς τρόπους. Είναι μια έμπνευση για τα παιδιά που βρίσκονται γύρω του.» Η δασκάλα που είχε τον Τέντυ στη Δευτέρα Δημοτικού έγραφε: «Είναι εξαιρετικός μαθητής, τον συμπαθούν πολύ οι συμμαθητές του, αλλά ο ίδιος μοιάζει πολύ προβληματισμένος επειδή η μητέρα του πάσχει από μια ανίατη ασθένεια και η ζωή στο σπίτι του πρέπει να είναι πολύ δύσκολη.» Η δασκάλα που τον δίδαξε στην Τρίτη Δημοτικού έγραφε: «Ο θάνατος της μητέρας του του στοίχισε πολύ. Ο ίδιος προσπαθεί να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί, αλλά ο πατέρας του δεν του δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον. Η άσχημη κατάσταση στο σπίτι θα τον επηρεάσει πολύ σύντομα, αν δεν αλλάξει γρήγορα κάτι.» Ο δάσκαλος του Τέντυ στην Τετάρτη Δημοτικού έγραφε: «Ο Τέντυ έχει παραιτηθεί και δεν δείχνει κανένα ενδιαφέρον για το σχολείο. Δεν έχει πολλούς φίλους και πολλές φορές κοιμάται στην τάξη.» Η κυρία Τόμπσον συνειδητοποίησε το πρόβλημα και αισθάνθηκε ντροπή για τον εαυτό της. Αισθάνθηκε ακόμη χειρότερα, όταν όλοι οι μαθητές της, της έφεραν χριστουγεννιάτικα δώρα τυλιγμένα με αστραφτερά περιτυλίγματα και όμορφες κορδέλες. Όλοι, εκτός από τον Τέντυ. Το δικό του δώρο ήταν αδέξια τυλιγμένο σε ένα βρώμικο, καφέ χαρτί που μάλλον πριν ήταν η σακούλα ενός παντοπωλείου. Η κυρία Τόμπσον δυσκολεύτηκε να το ανοίξει. Τα περισσότερα παιδιά γέλασαν όταν έβγαλε από μέσα ένα βραχιόλι που είχε φτιάξει ο ίδιος με σπάγκο και πέτρες αλλά και ένα ανοιχτό, μισογεμάτο μπουκάλι με άρωμα. Σηκώθηκε από τη θέση της και σταμάτησε απότομα το γέλιο των παιδιών, όταν φώναξε δυνατά πόσο πολύ της άρεσε το δώρο του. Στη συνέχεια φόρεσε το βραχιόλι και έριξε λίγο από το άρωμα στο χέρι της. Ο Τέντυ έφυγε τελευταίος εκείνη τη μέρα από την τάξη. Βγαίνοντας από τη πόρτα γύρισε προς τη δασκάλα του και της είπε με θλιμμένη φωνή «Σήμερα κυρία μυρίζετε σαν τη μαμά μου!» Η κυρία Τόμπσον έκλαψε πολύ εκείνη τη μέρα. Από τότε σταμάτησε να μαθαίνει τα παιδιά ανάγνωση, γραφή και αριθμητική. Αντ΄ αυτού, άρχισε να τα διδάσκει. Αγαπούσε όλα τα παιδιά αλλά έδινε ιδιαίτερη προσοχή στον μικρό Τέντυ. Κάθε φορά που τον βοηθούσε στα μαθήματα του, το μυαλό του έμοιαζε να ζωντανεύει. Όσο περισσότερο τον ενθάρρυνε, τόσο πιο γρήγορα απαντούσε στις ερωτήσεις της. Μέχρι το τέλος του έτους, ο Τέντυ είχε γίνει ένα από τα πιο έξυπνα παιδιά της τάξης και, παρά το ψέμα της ότι θα αγαπούσε όλα τα παιδιά το ίδιο, ο Τέντυ ήταν πλέον και επίσημα ο αγαπημένος της. Την επόμενη χρονιά η κυρία Τόμπσον ανέλαβε πάλι την Πέμπτη Δημοτικού και έβλεπε τον Τέντυ μόνο στα διαλείμματα. Μια μέρα, προς το τέλος του έτους, βρήκε ένα σημείωμα κάτω από την πόρτα του σπιτιού της. Το σημείωμα είχε την υπογραφή του Τέντυ και έγραφε: «Είσαστε ακόμη η καλύτερη δασκάλα που είχα ποτέ στη ζωή μου». Έξι χρόνια μετά η κυρία Τόμπσον έλαβε άλλο ένα σημείωμα, αυτή τη φορά με το ταχυδρομείο. Ήταν πάλι ο Τέντυ και της έγραφε ότι είχε τελειώσει τρίτος σε βαθμό το Λύκειο, αλλά εκείνη ήταν ακόμη η καλύτερη δασκάλα που είχε ποτέ στη ζωή του. Τέσσερα χρόνια μετά, πήρε άλλη μια επιστολή από τον Τέντυ. Της έγραφε ότι είναι δύσκολα στο Πανεπιστήμιο αλλά πολύ σύντομα θα έπαιρνε το πτυχίο του και με καλό βαθμό. Τέλειωσε το γράμμα του γράφοντας ότι ακόμη εκείνη είναι η καλύτερη και η πιο αγαπημένη του δασκάλα που είχε ποτέ. Έπειτα από τέσσερα χρόνια άλλο ένα γράμμα από τον Τέντυ έκανε την εμφάνισή του στο ταχυδρομικό κουτί της κυρία Τόμπσον. Της έγραφε ότι αφού πήρε το πτυχίο του, αποφάσισε να προχωρήσει λίγο ακόμη τις σπουδές του. Τέλειωνε την επιστολή γράφοντας ότι παραμένει η καλύτερη και η αγαπημένη του δασκάλα. Η κυρία Τόμπσον πήρε ακόμη ένα γράμμα από τον Τέντυ εκείνη την άνοιξη. Αλλά αυτή τη φορά το όνομα με το οποίο υπέγραφε,ήταν διαφορετικό : Δρ. Θίοντορ Φ. Στάλλαρντ. Της έγραφε ότι είχε βρει μια κοπέλα και επρόκειτο να την παντρευτεί. Της έλεγε ότι ο πατέρας του είχε πεθάνει μερικά χρόνια πριν και αναρωτιόταν αν θα μπορούσε εκείνη, να καθίσει στη θέση που κάθεται η μητέρα του γαμπρού. Φυσικά εκείνη το έκανε.. Πήγε στο γάμο φορώντας στο χέρι εκείνο το βραχιόλι από πέτρες που της είχε κάνει δώρο ο Τέντυ και φορώντας το άρωμα που του θύμιζε τη μητέρα του. Την στιγμή που ο Δρ. Στάλλαρντ την αγκάλιασε, της ψιθύρισε στο αυτί: «Σας ευχαριστώ, κυρία Τόμπσον, γιατί πιστέψατε σε μένα. Σας ευχαριστώ τόσο πολύ γιατί με κάνατε να αισθανθώ σημαντικός και μου δείξατε πως μπορώ να κάνω τη διαφορά». Η κυρία Τόμπσον, με δάκρυα στα μάτια, του απάντησε: «Τέντυ, κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Εσύ είσαι αυτός που μου έμαθε ότι μπορώ να κάνω τη διαφορά. Δεν ήξερα πώς να διδάξω τους μαθητές μου μέχρι που σε γνώρισα.» ------------------- Προσπαθήστε να μην κρίνετε από το περιτύλιγμα και μην υποτιμάτε ποτέ μα ποτέ την δύναμη που έχετε, και που μπορεί να αλλάξει τις ζωές των ανθρώπων γύρω σας.

Το Ιερό του Πλούτωνα στις Πηγές του Ποταμού Μάτι

Σε τούτη τη χώρα γενήθηκαν τα μέγιστα και τα ελάχιστα ,όσα ορίζουν την αρχή και το τέλοςτης νέας αρχής.Και επειδή αυτά είναι άπειρα,άχωρα στο πεπερασμένο του Ανθρώπου νου,συμπτύξαν με την απεραντοσύνη τους τα όρια του μύθου.Στους μυθικούς θεούςκαι τους δαίμονες στη ζωή και τον θάνατο στον παράδεισο και την κόλαση και ορίσαμε τον Πλούτωνα άρχοντα του Άδη,συνεργό και σύμμαχο των δυνάμεων που θέλουν να διευθυντεύουν την ζωήν του Ανθρώπου να διαιωνίζουν τον σκλάβο Άνθρωπο και να του στερούν το δικαίωμα να γίνει θεός.Να φυλακίζουν τον Σίσυφο στα κάτεργα του Άδη και να του στερούν τη Μερόπη που θα τον ανέτασσε με τον έρωτά της σε δημιουργό και θεό. Το Σισύφιο δράμα είναι το μέγιστο δράμα που αναδεικνύει την Ανθρώπινη τραγωδία,το θέατρο στο οποίο εκτυλίσσεται στήθηκε Εδώ.. κάτω από τα πόδια μας ..στο Γυαλί του ποταμού Μάτι Αργυροπουλίου Λάρισας στις πύλες του Άδη όπου διατραγωδείται ένα ιστορικό και Συμπαντικό ανοσιούργημα. Το μοναδικό στην ιστορία και τον πλανήτη γεγονός το οποίο επιχειρώ να αναδείξω γιατί διέφυγε; Από την Ελληνική και παγκόσμια διανόηση από την Αυγή του Ανθρώπου, που στέρησε την Μερόπη να προσφέρει το προνόμιό της τον Έρωτά της στον Σίσυφο, να τον ανεβάσει στα φτερά της ,να τον κάνει όμοιόν της, δηλαδή γνώστη της Αλήθειας, σοφό και δημιουργό να συν τήξουν το φωτεινό και αήττητο δίπολο Άνδρα-Γυναίκα. Να ανεβάσουν από κοινού τον πυρωμένο βράχο στην κορυφή του βουνού που είναι κρυμμένη η αλήθεια. Στο ψηλότερο σημείο που θεάζεται ο κόσμος.Ενδεικτικό της θεϊκής αποστολής του Ανθρώπου. Ο Σίσυφος γιος του Αιόλου και της Εναρέτης, πρώτος βασιλιάς της Κορίνθου, ήταν ο εξυπνότερος και ο δημιουργικότερος Άνθρωπος της εποχής του. Ο Σίσυφος παρά τις εντολές του εξουσιαστή θεού, βοήθησε τους Ανθρώπους και τιμωρήθηκε από τον Δία να κουβαλά τον βράχο μέχρι την κορυφή του βουνού, που πριν φθάσει πάντα κατρακυλά μέχρι τα ριζώματα του βουνού και να επαναλαμβάνεται στο διηνεκές. Η Μερόπη θεά και Μούσα του έρωτα είχε την εντολή από τις πέραν του Ολύμπου θεϊκές δυνάμεις να παντρευτεί τον Σίσυφο τον πρώτο , έξυπνο και δημιουργικό άνδρα της εποχής της.Η Μερόπη έχει εμφυτευμένο μέσα της το θείο χάρισμα να εκπέμπει τη σαγήνη της θεϊκής θηλυκότητά της και να είναι χωρίς όρια ποθητή.
Το δίπολο Σίσυφου –Μερόπης αποτελεί την κορυφαία αλληγορία ,κρυμμένη στην αχλή του Μύθου.Εδώ στο Γυαλί στο Ιερό του Πλούτωνα(Άδη) η εξυπνάδα του Σίσυφου και η σοφία της Μερόπης ξεγέλασαν τον Πλούτωνα και επέτρεψε στον Σίσυφο να ανέβει για τρείς μέρες στον άνω κόσμο και να γυρίσει,πράγμα που ο Σίσυφος δεν έπραξε και δεν επέστρεψε ποτέ πίσω στον Άδη.(ο ποταμός Μάτι πηγάζει από τις πρόποδες του Ολύμπου,και στο γυαλί φιλοξενεί το ιερό του Πλούτωνα(Άδη).
Δημήτρης Βόγγολης

Σαρωνίδα- Εργαστήρι Ορθού Λόγου-Νέα-Αθλητισμός: Δαίμονες και Προφητείες

Σαρωνίδα- Εργαστήρι Ορθού Λόγου-Νέα-Αθλητισμός: Δαίμονες και Προφητείες: Κουράστηκα να διαβάζω μέσω των ΜΜΕ και του διαδικτύου τα προφητικά κείμενα τα οποία χωρίς καμία αμφιβολία οδηγούμαστε σε μια νύχτα που η δι...

Σαρωνίδα- Εργαστήρι Ορθού Λόγου-Νέα-Αθλητισμός: Ορθοπεδικός ή ορθοπαιδικός;

Σαρωνίδα- Εργαστήρι Ορθού Λόγου-Νέα-Αθλητισμός: Ορθοπεδικός ή ορθοπαιδικός;: Εργαστήρι του ορθού λόγου   “Η μουσικότητα της ελληνικής γλώσσης είναι εφάμιλλος της συμπαντικής.” Γιάννης Ξενάκης Σήμερα θα αναφε...

Σαρωνίδα- Εργαστήρι Ορθού Λόγου-Νέα-Αθλητισμός: Κάθαρση των Σχολικών Βιβλίων (Συνέχεια)

Σαρωνίδα- Εργαστήρι Ορθού Λόγου-Νέα-Αθλητισμός: Κάθαρση των Σχολικών Βιβλίων (Συνέχεια): Κάθαρση των Σχολικών Βιβλίων (Συνέχεια) Ο  Ιστορικός Σαράντος Καργάκος μας αφυπνίζει λέγοντας « Και στο παρελθόν η Ελλάς έπεσε αλλ’ ουδ...

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Γιατί τα πρωτότοκα παιδιά είναι πιο έξυπνα

Γιατί τα πρωτότοκα παιδιά είναι πιο έξυπνα

ΑΘΗΝΑ 10/02/2017

Οικονομολόγοι του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου έκαναν τεστ IQ σε αδέλφια από διάφορες ηλικιακές ομάδες και κατέληξαν στο συμπέρασμα πως την καλύτερη βαθμολογία την είχαν όσοι είχαν γεννηθεί πρώτοι.

Ο λόγος επιτυχίας των πρωτότοκων στα IQ τεστ οφείλεται, κατά τους επιστήμονες, στο ότι οι γονείς δίνουν περισσότερη έμφαση στις διανοητικές τους δεξιότητες, φροντίζοντας έτσι να διευρύνουν περισσότερο τον πνευματικό τους ορίζοντα, ακόμη κι αν αυτά είναι ακόμη σε μικρή ηλικία.

Εκτός αυτού, από την έρευνα προκύπτει πως η σειρά γέννησης παίζει σημαντικό ρόλο και στην καριέρα που θα ακολουθήσουν τα αδέλφια, καθώς δεν είναι τυχαίο πως όσα είναι πρωτότοκα τείνουν να έχουν περισσότερα πτυχία και καλύτερους μισθούς.

Έτσι, η έρευνα του Εδιμβούργου ήρθε ουσιαστικά να επιβεβαιώσει μία άλλη έρευνα, την οποία είχε αναλάβει η ομάδα ανάλυσης του Πανεπιστήμιου του Σίδνεϊ, όπου ειδικοί παρακολουθούσαν κάθε δύο χρόνια αδέλφια από διάφορες οικογένειες. 

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΒΛΑΧΑ " ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ




TINTZEΡOY NTI KATOYXI:I  Σ΄ ΣΌΜΟΥ ΝΤΙ ΑΣΤΙΠΤΑΡΕ
(όπου τονιζόμενο σύμφωνο η προφορά του όπως μέσα στη λέξη πχ κ΄= όπως στην πρόθεση εκ, όπου άνω κάτω τελεία επανάληψη του φωνήεντος πχ πέ:νι ) ακολουθεί μετάφραση

Ντούπου μούλτς άνιοι βριάμ΄  γρ΄ψέστου τι κατουχίϊ στι φουάμι. Τώρα κου λουγρίϊα ντι νάουα ζινάτϊ  ιάστι έφκουλου σ΄ γρ΄ψέστου σ΄β΄ σπούν ατσά αλίθιϊ.
Μούλτι  μ΄σ΄λέτσι βας ντισλέγκου  μα νχίμα.
Κου φ΄ρ΄ τρουφίϊ ουάμινλιοι νου πουτιά σμπ΄νιάτζ΄.Ντι λα νιήτσιλι λιχουάνι  νου στικουρά  λάπτι τι τσιλιμάνιοι σ΄μουτριά σ΄άφλ΄ τρόπου σ΄φάκ΄ γκέ;λα  τι φιτσιόροι σλιοί τσέ:ν΄  του μπάνα.
Ατσά τσι τζέτσι ντουνιάουα  «φουάμια αντάρ΄  ζινάτι»
Του Θεσσαλίη ντι μάρτζιν΄ντι  άγκουρου   σιάμινάμ΄ ζαχαροκάλαμου σ΄νόι κα  τσιλιμάνιοι αφού νου αβιάμ΄ πέ:νι ή μπουμπότα μούλτι ουόρι νιτζιάμ΄ του άγκουρ΄ου  κου γκέρου  σ΄τιλιάμου ζαχαροκάλαμου τσι ιαρά ντούλτσι  Μ΄σκ΄τούρ΄ τι τσιλιμάνιοι.
Αντούκου ντ αμίντι ντάντα αμιάου τσι λουά φ΄ρίνα σιου μιντιά κου άπ΄α  σ΄φιτσιά αλότου μόλιου νουάνντι νουάνντι σ΄νιχιάμ΄σάρι τας μ΄στικέ:μ΄ π΄ν΄ σις σφάκ΄ κα κρέμ΄.
Ιάρμπιλιοι ντιντιά του πέντικ΄ ντι αχέντι μούλτι ουόρι τσι ν΄λι χιρμπιά κου σάρι σ΄φ΄ρ΄ουντουλέμου.
Ατσά τσι αβιά τι αλαβντάρι ιαρά καφέλου κου τσιάτσιρι σ ΄κου ό:ρτζου ή ούν΄ντι ντάουλι.
Ούν΄ τζούα αβιά αρουκάτ΄άπα του τιντζέρου σιου  μπ΄γκέ του  φώκου πι προυστίϊ (ασιέ λιοι τζιτσέμου νόϊ  Ρ΄μένλιοι).

Ντί τιπρέντζου π΄ν΄σιάρα άπα χιρμπιά, σ΄νόϊ  ου τριμπάμου το΄τουνα : κέ:ντ βας μ΄κέμου λα Μάνα  «νίνγκα νιχιάμ΄ βρούτσιλιοι αμέλιοι»
Ατσά νιχιάμ΄ου αφλέ νουάπτια     σ΄αντί τι γκέλα ν΄λό σόμου.
Κυρά Σοφία νου βριά σ΄αλάσ΄ τσιλιμάνλιλοι ατζούνιοι σ΄ν΄φ΄ν΄τί σόμου.
Ταχινά πέ:ντικα νιτζιά κα ρέου  να πάλι παράπουνου.
Ατούμτσινα αβτζάμου Βέμπο τσι κ΄ντά : Φεε κουράϊ Ελλάδα αμιάου σ΄κ΄του πότς στι τσένιι στου βέκλιοι π΄πούτσι γρ΄ψιά τσι τζέκου έχτρουλιοι, σνού χιβρέστ΄  κατσέ ου βριά ντουμιτζέλου σ΄μπ΄νέτζ,σ΄βας μπ΄νέτζ»
Σ΄ν΄τζιτσιά αβτζάτου Βέμπο, φιτσέτς σ΄βόϊ κουράϊ ΝΤΑΝΤΟΎΝΟΥ ΚΟΥ ΕΛΛΑΔΑ ανουάστ΄.






Το τσικάλι της Κατοχής κι ο ύπνος της αναμονής.
Πρίν από πολλά χρόνια είχα την επιθυμία να γράψω για τα κατοχικά μου χρόνια και ιδιαίτερα για την περίοδο της πείνας.
Τώρα με εργαλείο την ηλεκτρονική τεχνολογία τα πράγματα έγιναν εύκολα άρα και η δυνατότητα να γράψω και ν αγγίξω αυτή την αλήθεια.
Πολλά τα περιστατικά τα οποία θα αναλύσω παρακάτω:
Η στέρηση τροφής ήταν τέτοια που έβαζε σε μεγάλη δοκιμασία τις ανθρώπινες βιολογικές αντοχές.
Από τις μικρο μάνες λεχώνες στέρευε το γάλα   για τα μωρά τους  από την ασιτία και προσπαθούσαν με εφευρετικούς τρόπους να σοφίζονται μαγειρέματα για να κρατήσουν στη ζωή τα παιδιά τους .
Αυτό που ο λαός λέει "πενία τέχνας κατεργάζεται" στην κατοχή είχε τα πρωτεία.
Στη Θεσσαλία όταν σπέρνανε τα χωράφια με σιτάρι στις άκρες του χωραφιού έσπερναν και Ζαχαροκάλαμο και εμείς σαν παιδιά μη έχοντας ψωμί ή και μπομπότα πολλές φορές πηγαίναμε στα χωράφια και κόβαμε ζαχαροκάλαμο ένα πλούσιο φυτό σε ζάχαρη ,ότι καλλίτερο για παιδικές λιχουδιές.
Θυμάμαι την μάνα μου να παίρνει αλεύρι να το ανακατεύει με νερό κάνοντας το κουρκούτι με γρόμπους και με λίγο αλάτι για να έχουμε λέει την αίσθηση ότι μασάμε και το έβραζε μέχρι να γίνει  κρέμα.
Τα χόρτα είχαν φυτρώσει στην κοιλιά μας από τις πολλές φορές που μας τα έβραζε με αλάτι χωρίς λάδι.
Το σπεσιαλιτέ της ήταν ο καφές με ρεβύθια και κριθάρι ή ένα από τα δυο.
Μια μέρα είχε ρίξει  σε μια Κατσαρόλα νερό και την έβαλε στη φωτιά πάνω σε ΄ενα μεταλλικό  τρίγωνο (προστιά όπως τη λέμε οι Βλάχοι) και από το απόγευμα μέχρι το βράδυ το νερό έβραζε κι εμείς τη ρωτούσαμε συνέχεια : Άντε ρε μάνα πότε θα φάμε; για να πάρουμε την απάντηση κάθε φορά που τη ρωτούσαμε "σε λίγο παιδιά μου σε λίγο"Αυτό το σε λίγο μας βρήκε η νύχτα και αντί για φαγητό μας πήρε ο ύπνος.
Σοφότατη η κυρία Σοφία αφού δεν είχε τίποτε να μαγειρέψει δεν ήθελε ν αφήσει νηστικά τα παιδιά της και μας χόρτασε ύπνο.
Και καθώς γουργούριζε πάλι το πρωί η κοιλιά μας  παραπονιόμασταν!!!
Ήταν τότε που ακούγαμε  την τραγουδίστρια την Νίκης την Σοφία Βέμπο να τραγουδάει το " Κάνε κουράγιο Ελλάδα μου κι όσο μπορείς κρατήσου και στα παλιά παπούτσια σου γράψε ότι λέν οι εχθροί σου.Κάνε κουράγιο Ελλάδα μας μη μας αρρωστήσεις γιατί το θέλει κι ο θεός να ζήσεις και θα ζήσεις"
Και μας έλεγε  ακόύσατε παιδιά μου τη Βέμπο  μας;   κάντε κουράγιο κι εσείς μαζί με την Ελλάδα μας!!!!!
Δημήτρης Βόγγολης

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

Σωκράτης σώζει την ζωή του Αλκιβιάδη σε μάχη.

Σωκράτης σώζει την ζωή του Αλκιβιάδη σε μάχη.

Υπάρχουν πίνακες που αναφέρονται σε  φιλοσόφους σε,γλύπτες ,ζωγράφους, λογοτέχνες οι οποίοι πίνακες  αποδεικνύουν το πλήθος και την ποιότητα των τέκνων της Ελληνικής φυλής τα οποία εδόξασαν την πατρίδα μας , εδόξασαν τον Ελληνισμό και το σπουδαιότερο προσέφεραν τα πάντα εις τον ανθρώπινο πολιτισμό. Αυτές οι προσωπικότητες  αναφέρονται σε όλους τους χώρους  όπου εμφανίζεται ο Ελληνισμός . Είτε είναι στη μεγάλη Ελλάδα δηλαδή στην κάτω Ιταλία  είτε είναι  στον  Εύξεινο Πόντο είτε είναι στη Μ Ανατολή ,είτε είναι στη βόρεια Αφρική οπουδήποτε υπήρξαν Ελληνικές πόλεις , εκεί ανεδείχθησαν επιφανείς προσωπικότητες του πνεύματος. Διακριθήκαμε επίσης και φυσικά είναι σπουδαίο στην στρατιωτική μας ισχύ στη στρατιωτική μας δύναμη ,στις πολεμικές αρετές,
Χάρη στις οποίες και μόνο επραγματοποιήθη  η Ελληνική δόξα για την οποία σήμερα υπερηφανευόμαστε. Οι προσωπικότητες δεν είναι ο Ισοκράτης ,ο Σωκράτης ο Πλάτων, όλες αυτές οι πολύ γνωστές φυσιογνωμίες . Υπάρχει ένα πλήθος ανθρώπων που δυστυχώς στην Ελλάδα ,είναι άγνωστοι και δεν τους γνωρίζουμε  περίπου 1500 προσωπικότητες. Και υπάρχουν  βιβλία καταγράφουν τι ήταν ο καθένας ,για να αντιληφθούμε σε γενικές γραμμές  εμείς οι νεοέλληνες ότι πίσω μας υπάρχει ένα παρελθόν ένδοξης Ιστορίας  ένα παρελθόν περίλαμπρου πολιτισμού. Το σπουδαιότερο ανάμεσα σ αυτά είναι αυτό της γυναικείας  παρουσίας . Υπήρξαν Ελληνίδες που ήσαν φιλόσοφοι, που ήσαν ποιήτριες ,που ήσαν ολυμπιονίκες , η κινήστα  κόρη του βασιλέως του Αρχιδάμου της Σπάρτης έλαβε μέρος στους Ολυμπιακούς  αγώνες στην αρματοδρομία και εκέρδισε.
Οι γυναίκες της Σπάρτης σε σχέση με τις γυναίκες των Αθηνών είχαν πολιτικά δικαιώματα.
Γυμνάζονταν στα γυμναστήρια δεν υπήρχε περίπτωση της ανυπαρξίας ισότητος  μεταξύ Σπαρτιατών και Σπαρτιατισσών. Αντιθέτως στην Αθήνα η γυναίκα ήτο κάπως περιορισμένη και εστερείτο  πλήρως πολιτικών δικαιωμάτων. Στην Αθηναϊκή Δημοκρατία η γυναίκα δεν είχε δικαίωμα ψήφου, ενώ στη Σπάρτη είχε δικαίωμα ψήφου και μετείχε σε όλες τις πολιτικές διαδικαστικές και βέβαια το σύστημα της Σπάρτης το οποίο το έχουμε υποτιμήσει είναι ένα  τέλειο πολιτειακό σύστημα με τους δύο βασιλείς με τους 5 εφόρους και
Με την Απέλα δηλαδή την Σπαρτιατική εκκλησία του Δήμου.Οι Σπαρτιάτες με τη νομοθεσία του Λυκούργου και άλλες νομοθεσίες είχαν επιτύχει να εμφυσήσουν στον λαό όχι μόνο ένα ηρωικό ήθος το οποίο θαυμάζουμε «το Λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν» τρόπος του συνδιαλέγεστε ο οποίος εβασίζετο στην ολιγολογία και στη σύνθεση, αλλά είχαν επιτύχει να έχουν μία κοινωνία ιεραρχημένη η οποία  επειδή ήτο ιεραρχημένη επικρατούσε και η πειθαρχία. Πειθαρχία σημαίνει άρχω διοικώ δηλαδή δια της πειθούς .Έχω πείσει τους άλλους εγώ να διοικώ και οι άλλοι να υπακούουν η πειθαρχία δεν είναι δουλοπρέπεια δεν είναι δουλικότητα απεναντίας είναι αρετή.Ως αναφορά για τη Λακωνία το λακονίζειν η Λακωνία όπως ονομάζετο ο τρόπος ομιλείν περιείχε την απαγόρευση παντός περιττού . Έπρεπε να πεις όσα ακριβώς έπρεπε να πεις τίποτα παραπάνω, να εκφράζεις τα νοήματά σου με λίγες λέξεις. πχ  όταν ο βασιλεύς Πύρος απείλησε ότι θα κατέβει στη Σπάρτη ,είπε αν κατέβω θα σας καταστρέψω αν  αν κτλ  οι Λάκωνες του απήντησαν με μια λέξη ΕΑΝ. Έχουμε υπόδειγμα Λακωνικού τρόπου του εκφράζεσθε σε μια  διαταγή την οποία βρήκαμε και η οποία μνημονεύεται στην ιστορία όταν κατεστράφη ο Σπαρτιατικός στόλος από τους Αθηναίους ο Μύνδαρος ο ναύαρχος νικήθηκε από τον Αλκιβιάδη και σκοτώθηκε διέφυγε ένα πλοίο μόνο με τον αρχιεπιστολέα του στόλου ονόματι Ιπποκράτη αυτός έγραψε την αναφορά του η οποία ήτο μια στρατιωτική αναφορά η οποία ήτο σύντομος σαφής και πλήρης σε 4 στίχους  ο Αλκιβιάδης καταδίωξε την τριήρη του Ιπποκράτη τη συνέλαβαν και πήραν την αναφορά και η οποία μνημονεύεται στα ιστορικά βιβλία . Η αναφορά ήτο «έρρει τα κάλα» κατεστράφησαν τα πλοία ,Μίνδαρος απεσσύα πεινώτι τωνδρες , οι άνδρες πεινούν ,τι χρη  δραν τι πρέπει να κάνω. Μέσα σε δυό σειρές περιέγραψε ποια ήτο η κατάσταση ποια είναι τώρα και ζητούσε οδηγίες.Οι δε γυναίκες είχαν υψηλό εθνικό φρόνημα όπως :
Η Αργυλεωνίς μητέρατου Σπαρτιάτη Βρασίδα όταν της είπαν για τον νεκρό γιο της,ρώτησε αν πέθανε γενναία και όταν οι Θράκες της είπαν πως κανείς άλλος δεν είναι σαν κι αυτόν απάντησε «ξένοι δεν ξέρετε τους Σπαρτιάτες… ο Βρασίδας είναι βέβαια γενναίος , αλλά η Σπάρτη έχει  πολλούς γενναιότερους από εκείνον.

 Η Γοργώ
Όταν ο Αρισταγόρας ο Μιλήσιος επισκέφθηκε  τον πατέρα της και τον καλούσε σε πόλεμο για την προάσπιση των Ιώνων και του υποσχέθηκε πολλά χρήματα, του είπε: Πατέρα αυτός ο ποταπός ξένος θα σε διαφθείρει αν δεν τον διώξεις αμέσως

Η Δαματρία , όταν  έμαθε ότι ο γιος της δείλιασε και ήταν ανάξιος του εαυτού της , μόλις γύρισε τον σκότωσε γράφοντας στο μνήμα του «Τον παραβάτη των νόμων σκότωσεη μητέρα του Λακεδαιμόνια τον Λακεδαιμόνιο.
Υπήρχαν και φιλόσοφοι , υπήρχαν και ποιητές στη Σπάρτη διότι την
 είχαν δυσφημίσει  ότι δεν »είχε  πνευματικό βίο  είχε μόνο στρατιωτικό βίο , λάθος είχε και πνευματικό βίο και μάλιστα πλούσιο πνευματικό βίο ο Κινέτον ήτο ποιητής και μόνο ένα ποιημά του  τα οιδηπόδια είχε 6.600 στίχους , ο Γώγος ήτο φιλόσοφος , η μεγαλοστράτη ήτο ποιήτρια , η μύϊα ήτο και αυτή ποιήτρια , Σόσηλος οποίος έγραψε μία πλήρη Ιστορία της Ιταλίας  εκείνης της εποχής , γιατί η Ιταλία και το όνομα είναι Ελληνικό διότι μία από τις θυγατέρες του Θεμιστοκλέους ονομάζετο Ιταλία. Ο Σωκράτης  είναι μία ανεπανάληπτη προσωπικότητα  είναι ένας άνθρωπος ο οποίος έζησε μία ταραχώδη εποχή διότι ήκμασε κατά την περίοδο του Πελοποννησιακού πολέμου και ο οποίος καθίσταται επίκαιρος τώρα που έχουμε στη σύγχρονη Ελλάδα το πρόβλημα  των φυγοστράτων .ιδρυτής της Εννοιοκρατίας , θεμελιωτής των καθολικών ορισμών των κρίσεων και των συλλογισμών .Ο Σωκράτης επίστευε στην πατρίδα και οσάκις του εδόθη η ευκαιρία επολέμησε υπερ αυτής.
Γνωρίζουμε από τα Ιστορικά βιβλία και από τις αφηγήσεις του Πλάτωνος ,ξενοφώντος και άλλων ότι έλαβε μέρος το 432πχ στην εκστρατείας των Αθηναίων εναντίον της Ποτίδαιας εκεί που σήμερα είναι στη Χαλκιδική η νέα Ποτίδαια.Αυτή ήτο μια πόλη η οποία είχε ιδρυθεί τον 6ον πχ αιώνα εν συνεχεία επεκτήθη από τους Κορινθίους και μετείχε στη Αθηναϊκή συμμαχία ,εποικίσθη από την  Αθηναϊκή συμμαχία και μετά από μια διετία πολιορκίας την κατέλαβαν οι Αθηναίοι.Στην πολιορκία αυτή είχε λάβει μέρος και
ο Σωκράτης.Αναφέρεται μάλιστα ότι σε μια σφοδρή μάχη τραυματίστηκε ο Αλκιβιάδης και ο Σωκράτης τον υπερασπίστηκε μαχόμενος και του έσωσε τη ζωή. Εν συνεχεία  όταν έδιναν τα παράσημα τα λεγόμενα αριστεία της εποχής εκείνης έδιναν στον τραυματία αξιωματικό  Αλκιβιάδη και ο οποίος τους είπε αυτό να το δώσετε στον Σωκράτη όμως ο Σωκράτης το αρνήθηκε διότι δεν ήθελε και πάντα απέφευγε τις μεγάλες  διακρίσεις.
 Εσωσε λοιπόν τότε την ζωή του Αλκιβιάδη μετά από 8 χρόνια, ο Αλκιβιάδης τον υπερασπίσθηκε διότι μετά 8 χρόνια δηλαδή το 424πχ στο δήλιο έγινε μία μεγάλη μάχη μεταξύ Θηβαίων και Αθηναίων, οι Θηβαίοι κατενίκησαν τους Αθηναίους σκοτώθηκαν 1000 Αθηναίοι μεταξύ των οποίων και ο Στρατηγός τους Ιπποκράτης ο οποίος ήτο ανιψιός του Περικλέους.Κατά την υποχώρηση οπισθοχωρούσε μαζί με τον Στρατηγό Λάπιτα και ο Σωκράτης τους συνάντησε έφιππος μαζί με την ακολουθία του ο Αλκιβιάδης και δεν τους ξεπέρασε  αλλά έμεινε και αγωνίστηκε μαζί τους. ΤΟ Δήλιο είναι το σημερινό Δήλεσι όπου οι Ίωνες της Δήλου είχαν ανεγείρει έναν ναό του Δηλίου Απόλλωνος . Αργότερα το 422πχ έγινε μία άλλη μάχη στην Αμφίπολη πάνω στη Μακεδονία εκεί ο Σπαρτιάτης Βρασίδας με είλωτες και μισθοφόρους ενίκησε τους Αθηναίους και εφόνευσε και τον αρχηγό τους τον Κλέωνα αλλά και ο ίδιος ο Βρασίδας εφονεύθει .Τρεις φορές που ο Σωκράτης εκλήθη από την πατρίδα να πολεμήσει δεν προσεκόμισε   κάπιο χαρτί γιατρού ότι είναι τρελός , αλλά παρουσιάστηκε και επολέμησε.Πιστός στον αρχαίο πολεμικό όρκο ,
Που λέει : ου καταισχυνώ όπλα τα ιερά και την πατρίδα θα την παραδώσω μεγαλύτερη και ενδοξότερη. υπάρχει και η φράση «δεν θα εγκαταλείψω τον παραστάτη  τον οποίο  έχω δίπλα»  Ο Σωκράτης δεν έβγαινε από την Αθήνα δεν του άρεσαν τα ταξίδια μια φορά πήγε στους Δελφούς και στον Ισθμό.Δεν πήγαινε και έξω από την Αττική διότι έλεγε δεν θα ωφεληθώ τίποτα βλέποντας τα δένδρα.Ακολουθούσε τον τρόπο ζωής που είχαν οι φιλόσοφοι πήγαινε στους χώρους όπου εγένοντο συναντήσεις, λογομαχίες , διαλέξεις
συνομιλίες,  αναλύσεις επί σοβαρών θεμάτων. Οι χώροι που εγένοντο όλα αυτά ήσαν η αγορά εκ του ρήματος αγείρω που θα πει συγκεντρώνω  άγειρις λέγεται στα αιολικά και στα Ιωνικά αγορεί  η αγορά δεν ήταν ένας  χώρος να πωλούν πράγματα όχι, ήταν ένα συγκρότημα κτιρίων με μεγαλοπρεπή οικοδομήματα με ναούς, με αγάλματα, με στοές,με αίθουσες,ψυχαγωγίας , διαλέξεων, με μεγάλες πλατείες όπου συγκεντρώνονταν ο κόσμος
εκεί σύχναζαν και μικροπωλητές ,μετέπειτα έγιναν και μαγαζιά και πήρε την έννοια τη σημερινή.Η αγορά ευρίσκετο εκεί που είναι σήμερα το Μοναστηράκι .Πήγαινε λοιπόν στην αγορά ο Σωκράτης και συζητούσε είτε με όσους συναντούσε ,είτε με συναντήσεις που κανόνιζαν οι φίλοι του, μετά ήταν και τα γυμνάσια που ήταν : το λύκειο το ποίο ανευρέθη και είναι στο σημείο της Ριζαρείου Σχολής, ήταν το κυνόσαργες στο κυνοσάργος προς τιμήν του  Ηρακλέα όπου σύχναζε ο Θεμιστοκλής ήτο και η ακαδήμια ή Ακαδημία εκ του ονόματος του  ήρωος ακαδήμου όπου ήσαν οι κήποι και εγένοντο οι συζητήσεις ο Κίμων είχε φροντίσει για τη δενδροφύτευση και για να εμπνέονται  οι φιλόσοφοι  από το κόσμιο  περιβάλλον.Είχαμε και τις σχολές μόνο στην Ελλάδα και πουθενά αλλού στον κόσμο δεν υπήρχαν φιλοσοφικές σχολές, ρητορικές σχολές και όλων των επιστημών σχολές.Σχόλη σημαίνει ανάπαυση δεν κάνω εργασία χειρονακτική,στην ανάπαυση συζητούσαν σοβαρά θέματα και ανεβάζαν τον πολιτισμό και εκείνοι οι οποίοι  εργάζονταν ασχολούνταν –ασχολία, έτσι μόνο στα Ελληνικά υπάρχει το στερητικό  α  με μία ενεργητική πράξη,ασχολούμαι σημαίνει ότι κάνω κάτι ενώ με το στερητικό α θα έπρεπε να σημαίνει κάτι που δεν ΄κανω, αυτό υπάρχει μόνο στα Ελληνικά. Μετά από τις σχολές είχαμε τα συμπόσια, διοργανώνονταν τα συμπόσια όπου σήμερα έχει αναπτυχθεί η φιλοσοφία το περισσότερο στις συζητήσεις στα συμπόσια,βεβαίως και στις φιλοσοφικές σχολές αλλά στα συμπόσια .
ΠΗΓΗ: Κ.Πλεύρης

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Σωκράτης -- εθελοντής φτωχός

 Σωκράτης 
Ο Σωκράτης όταν ήτο μικρό παιδί μία μέρα στο εργαστήριο που δούλευε  έφερε ωραία  επιχειρήματα ως προς την αμοιβή του.
Ο φιλόσοφος Αρχέλαος ο οποίος παρακολούθησε τη συζήτηση αντελήφθη  ότι αυτό το παιδί ήτο πολύ έξυπνο και το πήρε μαζί του και πήρε την πρώτη μόρφωση ,αλλά την βασική του μόρφωση την οφείλει στον Πρόδικο , διότι ο πρόδικος δεν εδίδασκε κάτι χωρίς αμοιβή.
Δούλευε και τα βράδια πήγαινε στον Πρόδικο του έδινε λεφτά και τον εμόρφωσε ο Πρόδικος.
Εν συνεχεία σε μεγάλη ηλικία για εκείνη την εποχή στα 55 παντρεύτηκε την Ξανθίππη από την οποία απέκτησε τρείς γιους  τον Λαμποτή τον Μενέξιο και τον Σωφρονίσκο στον οποίο έδωσε το όνομα του πατέρα του. Ακόμα υποστηρίζεται ότι είχε παντρευτεί και την κόρη του Αριστείδη με την οποία ίσως είχε κάνει παιδιά αλλά αυτό δεν το γνωρίζουμε ,παρά αυτούς τους τρεις γιους οι οποίοι δε αναδείχθηκαν σε κάτι.
Ο ίδιος το επάγγελμά του δεν του απέδιδε χρήματα και οι ερευνητές που διερωτήθησαν πώς ζούσε ο Σωκράτης, διότι ο Σωκράτης δεν εδέχετο να πάρει λεφτά γι αυτά τα οποία εδίδασκε και δεν εδέχετο να πάρει λεφτά από δωρεάς που του έκαναν οι φίλοι του για να ζήσει, διότι ο Σωκράτης ήτο  πραγματικά εθελοντής φτωχός ήθελε να είναι φτωχός.Του έδωσε ο Αλκιβιάδης δούλους  δεν τους δέχθηκε, του έδωσε ο μαθητής του ο Αρίστιππος χρήματα δεν τα δέχθηκε και όχι μόνο δεν τα δέχθηκε αλλά δεν κατεδέχετο, όταν τον κάλεσε ο βασιλεύς της Μακεδονίας να τον επισκεφθεί όπου ευρίσκετο και ο Ευριπίδης και άλλοι ποιητές ,ο Σωκράτης αρνήθηκε να πάει και να έχει τα οφέλη στα βασιλικά ανάκτορα. Την εποχή εκείνη τα χρήματα  για να κάνουμε μία διευκρίνιση ήσαν τα εξής η κατώτερη νομισματική μονάδα ήτο ο οβολός ,ήτο 0.4 του γραμμαρίου ασήμι ,6 οβολοί έκαναν μία δραχμή εκ του δράττω στην αρχή οβολοί ήσαν ραβδιά όταν τα έπιανες τα 6 εκ του δράττω βγήκε ο όρος δραχμή  100 δραχμές κάνανε μια μνα , η οποία ήταν 440 με 450 γραμμάρια ασήμι σε αξία και 60 μναί έκαναν το τάλαντο που ήταν περίπου περίπου 26 κιλά ασήμι με τα σημερινά δεδομένα. Η περιουσία του Σωκράτους όπως δίδεται από τον Κρίτωνα ήταν 70 μναι τις οποίες είχε ο Κρίτων και τα διαχειρίζετο και του έδιδε ένα εισόδημα με το οποίο ζούσε, είχε και δικό του σπίτι. Με αυτά τα εισοδήματα και το σπίτι ήτο ευτυχής.
Μάλιστα κάποτε είπε στον μαθητή του Κλιτόβουλο  ο οποίος ήτο πάμπλουτος σε λυπάμαι γιατί είσαι πολύ φτωχός, γέλασε ο Κλιτόβουλος και του λέει εγώ είμαι φτωχός; Πώς είμαι φτωχός, δεν μου λες Σωκράτη ποια είναι η περιουσία σου; Η περιουσία μου του λέει όλα τα υπάρχοντά μου αν βρω κανένα καλό αγοραστή θα κάνει περίπου 500 δραχμές. 500 δραχμές; Εμένα η περιουσία μου,ξέρω ηδική σου είναι 100 και 1000φορές παραπάνω από τη δική μου αλλά εγώ με τα χρήματα που έχω μπορώ και αντιμετωπίζω τα έξοδα της ζωής μου και μου φθάνουν και ικανοποιούμαι, ενώ εσύ με τα χρήματα που έχεις επειδή έχεις έναν πλούσιο τρόπο ζωής δεν σου φθάνου και χρειάζεσαι περισσότερα ,δεν σου φθάνουν και γι αυτό σε λυπάμαι.
Όπως είπαμε η μόρφωση επραγματοποιήτο στα γυμνάσια ,  στην αγορά με τις διαλέξεις ,τις συζητήσεις ,τα συμπόσια, τις σχολές στους  ιδιωτικούς και δημοσίους δασκάλους, οι οποίοι επληρώνοντο με τα λεγόμενα διδασκάλεια  και φυσικά στα θέατρα.
Οι τραγωδίες τα έργα τα οποία ανέβαζαν δε λέγαν  ανεβάζω, κατεβάζω αλλά διδάσκω, διότι με τα θέατρα ο όχλος μετατρέπετο εις λαόν ενσυνείδητον αντιλαμβάνεται την αξία του. Τα θέατρα δια των έργων μετέδιδαν εις τον λαόν όχι μόνο γνώσεις αλλά μετέδιδαν διαμόρφωση χαρακτήρων. Είχαν ηθοπλαστικό σκοπό, αυτά που σας ανέφερα σε κανένα άλλο λαό της αρχαιότητας δεν υπήρχαν κανείς άλλος λαός δεν είχε θέατρα ,δεν είχε συμπόσια. Τα συμπόσια μην τα υποτιμάτε, οι αρχαίοι Έλληνες δεν κάναν τα συμπόσια  για να φάνε και να πιούνε αλλά για να συζητήσουνε. Οι σπουδαιότερες φιλοσοφικές   διαλέξεις έχουν γίνει κατά τη διάρκεια των συμποσίων και έχουν λεχθεί φράσεις καταπληκτικές. Επί των αρχαιολογικών συμποσίων για τα θέματα   τα οποία είχαν συνομιλήσει έχουν γραφεί ολόκληρα βιβλία έχουν γίνει καθηγητές πανεπιστημίων έχουν δοθεί διατριβές  το ίδιο και με τις φιλοσοφικές σχολές είτε ήταν κήπος του Επικούριου ,είτε ήταν η στοά του Ζήνωνος ,είτε η ακαδημία του Πλάτωνος, είτε του Αριστοτέλη όλα αυτά σε άλλους  λαούς ήταν άγνωστα ιδίως τα συμπόσια.Πρέπει να ξέρετε ότι οι αρχαίοι Έλληνες κατά τη διάρκεια του συμποσίου δεν έτρωγαν όταν έπιναν ούτε έπιναν όταν έτρωγαν, είχαν ξεχωρίσει το φαγητό από το ποτό. Στην αρχή κάθονταν σε ωραία τραπέζια σχήματος Π και είτε κάθονταν σε δύθρους δηλαδή κάθισμα δύο θέσεων είτε ήταν σχεδόν ξαπλωμένοι σε ανάκλιντρα που είχαν υπαγκώνια  μαξιλάρια που ακουμπούσαν  τον αγκώνα και ειδικά ποτήρια να μπορούν να πίνουν το κρασί χωρίς να χύνεται έφεραν στεφάνια στο κεφάλι και αυτά είχαν μεγάλη  σημασία  γιατί όπως απεδείχθη αργότερα τα χρυσά στεφάνια με τα άλατα του χρυσού αποσυμφορούνται διάφοροι νευρώνες του εγκεφάλου, έτρωγαν και αφού έτρωγαν, έρχονταν οι δούλοι καθάριζαν τον χώρο.
Ορίζετο ο άρχων του πότου ή λεγόμενος συμποσίακος ο οποίος όριζε και το θέμα της συζητήσεως .Στη διάρκεια της συζητήσεως έπιναν κρασί όχι άκρατον οίνον  έφερναν το κρασί εν συνεχεία σε ειδικά δοχεία τα οποία ονόμαζαν κρατήρες  και αναμείγνυαν με αναλογία 2 προς 3 με νερό έβαζαν και μέλι είχανε πίτες και ξηρούς καρπούς .
Ορίζανε το θέμα και εγένετο η συζήτηση η οποία διαρκούσε μέχρι να τελειώσει  και όταν ετελείωνε όλη η συντροφιά πλένονταν και  έκαναν μια ομάδα που ελέγετο  κώμως  έβγαιναν έξω  τραγουδώντας  τραγούδια και πήγαιναν σε φιλικά  σπίτια –κώμως η ομάς –ωδή  το τραγούδι -είναι η κωμωδία . Εξελίχθηκε μετέπειτα στην κωμωδία.
Ο Σωκράτης συζητούσε μαζί με τους φίλους του και ενώ περπατούσαν στην αγορά που τότε η Αθήνα ήτο το ομορφότερο μέρος του κόσμου. Είχε μία καταπληκτική βλάστηση  είχε λόφους ποταμούς ο  Ειρηδανός  που κατέβαινε από τον Υμηττό συναντάτο εκεί που είναι σήμερα η πινακοθήκη και το Χίλτον  με τον Ιλισό πήγαιναν  προς το Φάληρο  όπου συναντώντο  με τον Κηφισό και χύνονταν στη θάλασσα. Εκεί στις Ιλισιάδες Μούσες που ήτανε πλατάνια εγένοντο συζητήσεις ή πηγαίναν στο κέντρο του άλσους.

Μια φορά ο Σωκράτης  καθώς πήγαινε με τους μαθητάς του συναντήθηκε με την ετέρα Καλουσώ , σύνηθες όνομα για ετέρα που σημαίνει πολύ ωραία , η οποία ήταν με τους φίλους της και οι δυο συντροφιές σταματήσανε  και η Καλλουσώ λέει στο Σωκράτη : Σωκράτη εγώ μπορώ να σου πάρω όλους τους φίλους σου ενώ εσύ δεν μπορείς να πάρεις κανέναν από τους δικούς μου και ο Σωκράτης απήντησε: Ναι βέβαια έτσι είναι διότι εγώ τους οδηγώ στον ανήφορο ,ενώ εσύ τους οδηγείς στον κατήφορο.
 Δημήτρης Βόγγολης

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Μόνο για ΕΛΛΗΝΕΣ!!!


Μόνο για ΕΛΛΗΝΕΣ!!!




                       



          «   Δυστυχισμένε μου λαέ, καλέ και ηγαπημένε,
               πάντοτ' ευκολοπίστευτε και πάντα προδομένε » 

                          
                                                                                                                     Διονύσιος  Σολωμός

Οι Έλληνες, τότε και σήμερα

Μάχη του Μαραθώνος,11η Σεπτεμβρίου 490 π. Χ.

Πριν από τη μάχη των Ελλήνων εναντίον των Περσών στον Μαραθώνα, ο στρατηγός των Αθηναίων Μιλτιάδης, απευθυνόμενος στους Έλληνες,  είπε:

«Εάν τους νικήσουμε αυτοί έχουν πατρίδα να επιστρέψουν,
Εάν μας νικήσουν εμείς δεν έχουμε πού αλλού να πάμε.»

Οι Έλληνες συνειδητοποίησαν τα λόγια του Ηγέτη - Στρατηγού Μιλτιάδη και έκαναν πραγματικότητα το φαινομενικά και λογικά αδύνατο.
Κατατρόπωσαν τους Πέρσες, έσωσαν την Πατρίδα και έγραψαν μία από τις πιο λαμπρές
και ένδοξες σελίδες όχι μόνο της δικής μας, αλλά και της παγκόσμιας Ιστορίας.

Σήμερα, έτος 2017 μ. Χ.

Η Ελλάδα, η Πατρίδα μας, διατρέχει έναν από τους μεγαλύτερους κινδύνους της Ιστορίας της.
Το ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΘΑΝΑΤΟΥ που την απειλεί και έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή,
είναι πολυπλόκαμο, για να είναι δύσκολα αντιμετωπίσιμο και περιλαμβάνει :
1. Εθνική κυριαρχία (εκχώρηση δικαιωμάτων, εδαφών και ορυκτού πλούτου)
2. Μνημόνιο - Δανειακή Σύμβαση(Οικονομική υποδούλωση χωρίς διέξοδο)
3.  Κάρτα του Πολίτη  (Αφαίρεση και στέρηση δικαιωμάτων και Ελευθερίας)
4.  Κώδικα Διατροφής  (Επιβολή γενετικά μεταλλαγμένων τροφών)
5.  Ψεκασμούς από αέρος  (επικίνδυνες χημικές ουσίες, CHEMTRAILS)
6. Λαθρομετανάστες  (Στρατός ξένων δυνάμεων εντός της χώρας, που μπορεί να οργανωθεί και να εξοπλιστεί με σύγχρονα όπλα μέσα σε λίγες ώρες, για να καταστείλει ενδεχόμενη εξέγερση των Ελλήνων)
7. Σχέδιο Καλλικράτης (Πρώτο βήμα γιά Ανεξαρτητοποιήσεις - Αυτονομήσεις Ελληνικών περιοχών, πχ. Θράκη, Κρήτη)
8. Αντισυνταγματικούς Νόμους (Σωρεία σκληρών Νόμων, που στρέφονται αποκλειστικά κατά των Ελλήνων πολιτών)
9. Διάλυση της Παιδείας (Προγράμματα ημιμαθείας για τα Ελληνόπουλα, εξώθηση των μαθητών σε καταλήψεις, καλλιέργεια κλίματος αντιπαλότητας από τους μαθητές προς τους καθηγητές, κατάργηση βασικών μαθημάτων, αλλοίωση της γλώσσας, παραχάραξη της Ιστορίας, αποδόμηση Εθνικών Ηρώων για στέρηση προτύπων,Εθνομηδενισμός κλπ)
10. Ανεξέλεγκτη εγκληματικότητα(Ραγδαία αύξηση και εξάπλωση της εγκληματικότητας όλων των μορφών, χωρίς τιμωρία. Ασυδοσία και διευκολύνσεις σε επικίνδυνους κακοποιούς. Αδρανοποίηση της Αστυνομίας. Ενοχοποίηση των θυμάτων)
11. Καταρράκωση θεσμών λαϊκής εμπιστοσύνης (Εκκλησία, Στρατός, Δικαιοσύνη, Αστυνομία, Πνευματική ηγεσία, Φορείς άσκησης ελέγχου.Μέθοδος : Έντονη και διαρκής προβολή των αποτυχιών τους ή κακών παραδειγμάτων, με ταυτόχρονη αποσιώπηση και απόκρυψη των επιτυχιών και των καλών παραδειγμάτων)
12.  Αποβιομηχανοποίηση της χώρας (Άρχισε από την μεταπολίτευση το1974 και έχει ήδη ολοκληρωθεί. Βλέπε ΧΡΩΠΕΙ, ΠΕΙΡΑΪΚΗ - ΠΑΤΡΑΪΚΗ, ΑΙΓΑΙΟΝ, ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΕΣ, ΙΖΟΛΑ, ΠΙΤΣΟΣ, ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ και πάρα πολλές άλλες βιομηχανικές μονάδες, που έκλεισαν, ή έφυγαν από την Ελλάδα, ή κατέχονται από ξένους)
Συμβαλλόμενοι:
 Α΄. Εντολοδότες:
Η Παγκόσμια Κυβέρνηση διά των εκπροσώπων της : ΔΝΤ(ΔυΝάσΤες), Τρόϊκα, Ε.Ε.

Β΄. Εντολοδόχοι:
Η Ελληνόφωνη Κυβέρνηση των Ελλήνων και οι άλλοι πολιτικοί οι οποίοι συμμετέχουν στην παράσταση, που διαδραματίζεται στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.
Επιδίωξη - Μέσα:
Η υποδούλωση της Ελλάδος με ενυπόγραφη εκούσια παράδοση, ώστε να αποκλείεται η νομιμοποίηση ενδεχομένων αντιδράσεων από τον λαό.
Απρόσκοπτη εξέλιξη  στην εφαρμογή των όρων του Συμβολαίου εξασφαλίζεται όταν ο λαός κοιμάται. Την αποστολή να κρατήσουν τον λαό σε καταστολή ανέλαβαν προθύμως και εκτελούν ευσυνειδήτως :
α΄. Τα μεγάλης εμβέλειας και επιρροής ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης), διά των γνωστών φερεφώνων τους.
β΄. Οι χρυσοπληρωμένοι κομματικοίεργατοπατέρες - συνδικαλιστές.
γ΄. Παλαιοί πρωταγωνιστές του πολιτικού σκηνικού, εμφανισθέντες σήμερα ως επίδοξοι σωτήρες της Πατρίδας και του λαού, που οργανώνουν «αντιστασιακές κινήσεις ή κινήματα» και τα οποία στην πραγματικότητα αποτελούν τον σύγχρονο «ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ» των Α΄ καιΒ΄ συμβαλλομένων.
Τρόποι - Μέθοδοι :
 Οικονομικός στραγγαλισμός των πολιτών (Υπερχρεωμένες οικογένειες από δάνεια, πιστωτικές κάρτες κλπ., περικοπές μισθών και συντάξεων, βαρειά φορολογία στα χαμηλά εισοδήματα, ραγδαία αύξηση  της τιμής προϊόντων και υπηρεσιών).
Οργανωμένη ειδησεογραφία παραπληροφόρησης για εκφοβισμό και πρόκληση ανασφάλειας.
Στην Ημερησία Διάταξη των οργάνων εκφοβισμού και καταστολής, η δοκιμασμένη συνταγή των ΧιτλεροΣταλινικών καθεστώτων : Υποτίμηση, προσβολές, κατασυκοφάντηση και απαξίωση ΚΑΘΕ διαφωνούντος, προσάπτοντάς του τις γνωστές ρετσέτες Φασίστας, Ρατσιστής, Ελληναράς, Εθνικιστής κλπ.
  
Συμφωνημένες απεργιακές κινητοποιήσεις μικρής διάρκειας, σε τακτά χρονικά διαστήματα, για εκτόνωση της πίεσης, διανθισμένες με ποικιλία "σκληρών"  αντιπαραθέσεων μεταξύ συνδικαλιστών που .υποφέρουν και .ανάλγητων Κυβερνητικών.

- Κατευθυνόμενη οργάνωση αντιστασιακών κινημάτων, ώστε αφ' ενός μεν, να ελέγχεται η αντίδραση, αφ' ετέρου δε, να διαχέεται δεξιά και αριστερά το «νερό» που συλλέγεται από την αυθόρμητη και αθρόα συμμετοχή του λαού, για να μη φουσκώσει ανεξέλεγκτα το «ποτάμι της οργής».
Αναγνωρίζονται εύκολα, γιατί είναι τα «κινήματα» που τόσο αυτά, όσο και οι ηγετικές ή συντονιστικές τους ομάδες προβάλλονται ιδιαίτερα και ΜΟΝΟΝ αυτά από τα μεγάλα ΜΜΕ.  

Σκοπός:

Ο αφελληνισμός της Ελλάδος, ο σταδιακός αφανισμός του Ελληνικού Έθνους, η απάλειψη όλων των στοιχείων του Ελληνισμού από το πρόσωπο της γής, και παράλληλα ο κατακερματισμός της Ελλάδος και η απομύζηση των πλουτοπαραγωγικών της πηγών σε μόνιμη βάση ανενόχλητα.

ΑΠΟΡΙΑ - ΕΡΩΤΗΣΗ - ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Δεν υπάρχει ένας Έλληνας αληθινός ???? ,
κομματικά άφθαρτος, φωτισμένος, δυνατός και αποφασισμένος, ένας Ηγέτης γιά να εμπνεύσει, να εμψυχώσει και να οδηγήσει, ως άλλος Μιλτιάδης, τους εναπομείναντες πιστούς Έλληνες στον υπέρ πάντων αγώνα, όσο ακόμα υπάρχει καιρός;
Ή θα στέκουμε απαθείς, αδρανείς και αμέτοχοι να επαναλαμβάνουμε  στο διηνεκές, μονότονα και μοιρολατρικά, τα λόγια του Εθνικού μας ποιητή Διον υσίου Σολωμού    
  ΔΙΑΒΙΒΑΖΩ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ...
          «   Δυστυχισμένε μου λαέ, καλέ και ηγαπημένε,
               πάντοτ' ευκολοπίστευτε και πάντα προδομένε » 

                          
                                                                                                                     Διονύσιος  Σολωμός