Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016

Κάθαρση των Σχολικών Βιβλίων (Συνέχεια)

Κάθαρση των Σχολικών Βιβλίων (Συνέχεια)
Ο  Ιστορικός Σαράντος Καργάκος μας αφυπνίζει λέγοντας «Και στο παρελθόν η Ελλάς έπεσε αλλ’ ουδέποτε ξέπεσε. Γλιστρούσε αλλά δεν παραπατούσε, ούτε παραμιλούσε. Σήμερα μοιάζει με ξεπεσμένο φάντασμα και στο εξωτερικό προβάλλεται σαν χρεοκοπημένος διάβολος. Κι εμείς –πέρα από την οικονομική λεηλασία- ζούμε σε μια Ελλάδα χωρίς ελληνικότητα. Αυτοί που –κακή τή τύχη- πήραν στα χέρια τους το άρμα της παιδείας, το οδήγησαν στην άβυσσο της ασυδοσίας και του μηδενισμού. Λείπει πλέον από τη ζωή μας ο πεπαιδευμένος άνθρωπος.
Και έχει δίκιο όταν όλα τα άρθρα του συντάγματος έχουν καταπατηθεί:
Στο άρθρο 16(παράγ.2) ορίζει «η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και της διάπλασής τους ελεύθερους και υπεύθυνους  πολίτες »,
Ερωτάται: Τηρείται το Σύνταγμα, καλλιεργείται η εθνική συνείδηση και το αίσθημα φιλοπατρίας  ή είμαστε στο αυθαίρετο του έτσι θέλω, στην κατάλυσή του, όταν διδάσκονται στα σχολεία κείμενα απαξιωτικά : «Νοστιμίζει το σέλινο τη φασολάδα και στη μέση δύο λάμδα φοράει η πατρίδα μας η Ελλάδα» ως ορισμό της πατρίδας μας. 
Στη Β΄ Δημοτικού (σελίδα 43α, τεύχος, Τετράδιο Εργασιών ) «Η  Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο! Κι εμείς πήγαμε και κρυφτήκαμε στο υπόγειο» Είναι ο τίτλος τρισάθλιου προδοτικού κειμένου της Ε΄ Δημοτικού για το 40! Αυτή ήταν η αντίδραση όταν κηρύχθηκε ο πόλεμος; Κρύφτηκε στα υπόγεια.
Δεν ήταν ημέρα χαράς και πανηγυριού ; Δεν πήγαιναν οι φαντάροι με το χαμόγελο στα χείλη στο μέτωπο;» και ακόμη πριν τρυπώσουν σαν λαγοί στα υπόγεια , « ο πατέρας λέει στη μητέρα να τρέξει στην τράπεζα να σηκώσει λεφτά» Αυτό το μήνυμα θα περάσουμε στους μαθητές μας για το αθάνατο έποςτου 40;( Γλώσσα α΄τεύχος,σελ.44-45 )
Προάγεται η εθνική συνείδηση, όταν στην ΣΤ΄ Δημοτικού διδάσκεται ο ηρωισμός  μιας γάτας, της Σόνιας;(β τεύχος σελ.62 έως 64.
Δεν έχουμε στο συναξάρι του Γένους μας Μανιάκι, Αρκάδι, και Κιλκίς ;
Όταν στα κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Α΄ Γυμνασίου, διαβάζουν τα παιδιά ότι  « ήταν η Ελλάδα μια γυναίκα τόσο προκλητική σεξουαλικά, που έπρεπε να την ερωτευτώ σωματικά και απελπισμένα»(σελ.124);
Όταν στην ίδια τάξη, στο βιβλίο Γλώσσα στο κείμενο με τίτλο «η παράσταση» (σελ.82), γελοιοποιείται η 25η Μαρτίου. Να διαβάζουν οι μαθητές   ότι «ο Βαγγέλάκης που έκανε τον Μπότσαρη, έσκυβε και φαινόταν το σώβρακό του και γελούσαν τα κορίτσια» του Βαγγελάκη που είχε την εθνική και ονομαστική του γιορτή »    
Αυτό ήταν το 21; Ο αετός του Σουλίου, ο Μάρκος από τις αγνότερες και ηρωικότερες μορφές του Αγώνα, είναι για να χαζογελάνε οι μαθητές;
Δημήτρης Βόγγολης
30/09/2016   Τ.6944357378 (Θα συνεχισθεί)

Πηγή: «ΤΑ ΑΘΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ¨»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου