Η απάντησή μου προς όλους που δολίως προσπαθούν για την αλλοίωση και κατάργηση της αρχαίας Ελληνικής γλώσσας.
Οι πρόγονοί μας, αποτελούσαν από την αυγή του Ανθρώπου, τους ακούραστους δημιουργούς, τους πρωτοπόρους και τους οδηγούς της Ανθρωπότητας. Έχει αποδειχθεί από επιστημονικές διεργασίες ότι η Ελληνική γλώσσα αυξάνει τις διανοητικές ικανότητες και αρετές ,ο Κικέρων είπε ότι αν οι θεοί μιλούσαν, θα μιλούσαν Ελληνικά. Αυτή τη γλώσσα που έχουν θαυμάσει όλοι οι λαοί ερχόμαστε εμείς οι νεοέλληνες και την καταργούμε δια νόμου , καταργούμε την καθαρεύουσα και υιοθετούμε την δημοτική. Όμως η δημοτική δεν αναπληρώνει την καθαρεύουσα και γι αυτό ο νόμος άφησε παράθυρο προσφυγής στην καθαρεύουσα. Η κατάργηση ορισμένων πτώσεων αλλά και η τσαλακωποίηση των τριτοκλίτων ονομάτων , ο γονεύς να γίνει γονιός αλλά στον πληθυντικό να προσφεύγουμε στο τριτόκλιτο γονείς γιατί δεν μπορούμε να πούμε γονιοί ή ο κουρέας ,κουριοί αλλά κουρείς. Μια εξέλιξη γλώσσας δεν επιβάλλεται δια νόμου κάνοντάς τη πιο φτωχή, αλλά εμπλουτίζοντάς τη. Και ενώ σήμερα 2.500 περίπου ξένα πανεπιστήμια διδάσκουν Αρχαία Ελληνικά εμείς τα καταργούμε.
Σήμερα όλα τα Σχολεία στη Ρωσία διδάσκουν την Ελληνική γλώσσα.
Η μεγάλη Αγγλική εφημερίδα Guardian δημοσιεύει μαθήματα αρχαίων Ελληνικών, όταν η CIA εκπαιδεύει το προσωπικό της στα αρχαία Ελληνικά, ( Λέτε να είναι τόσο βλάκες;) σε εμάς ούτε εφημερίδες, ούτε ραδιόφωνα μήτε οι τηλεοράσεις κάνουν καμιά κίνηση παρά αποπροσανατολίζουν το λαό με ανόητα πρωινάδηκα, ή ανθελληνικά προπαγανδιστικά έργα και ειδήσεις παραπληροφόρησης. Αυτό που είναι δείγμα κατάπτωσης είναι η κατάργηση του ρ στις λέξεις Χαρακτήρ, Έκτωρ και χωρίς το ρ πώς θα λέμε το δ έ λ ε α ρ,ή το Ιχώρ ; Τέσσερις ξένοι γλωσσολόγοι που ασχολήθηκαν με την δημοτική γλώσσα επέβαλαν τις απόψεις τους στο Υπουργείο Παιδείας και το παιδαγωγικό Ινστιτούτο επηρεάστηκε και προχώρησε στην υιοθέτηση και εφαρμογή (γιατί Ινστιτούτο χάθηκαν οι Ελληνίδες λέξεις Ίδρυμα ή οργανισμός, ή εργαστήρι;) Είναι λυπηρό για το Υπουργείο Πολιτισμού και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (γιατί όχι Ίδρυμα)
Η Ελληνική γλώσσα είναι εννοιολογική και η μοναδική στον κόσμο που με τις προθέσεις κάνει τις πολυσυνθέσεις και δίδει την ακριβή έννοια της λέξης ,αλλάζει το νόημα πχ το ρήμα θέτω στην πολυσύνθεση έχουμε υποθέτω άλλη έννοια από το θέτω , συνθέτω, παραθέτω, επιθέτω ,αναθέτω, υπερθέτω, καταθέτω, αντιθέτω εκθέτω κλπ, περίπου 200 έννοιες.
Το ρήμα βαίνω στην σύνθεση λέμε κάθε λέξη με το νόημά της ανεβαίνω, κατεβαίνω, υπερβαίνω, παραβαίνω, επιβαίνω, αντιβαίνω κ.α
Ως μαθητής του Έλληνος Λόγου του καθηγητού θεμελιωτή του κώδικος κ. Θ . Σημαιοφόρου δεν εννοώ ούτε την παράφραση μήτε την αλλαγή της εννοίας των Ελληνίδων λέξεων, πχ.
Ο ΟΤΕ στις πληροφορίες όταν το κέντρο είναι απασχολημένο μας λέει περιμένετε στο ακουστικό σας( σε αντικατάσταση του αναμείνατε), λες και το ακουστικό είναι τόσο μεγάλο ώστε να σε χωρεί μέσα γιατί η έννοια του περιμένω εκδηλώνει χώρο, αναφέρεται σε τόπο λέμε θα σε περιμένω στο γήπεδο, ενώ το ακριβές ήταν το αναμείνατε στο ακουστικό σας που δηλώνει τον χρόνο ,δηλαδή αναμένεις έως ότου τελειώσει με τον προηγούμενο συνδρομητή και να σου μιλήσει ή αναμένεις στη στάση το λεωφορείο έως ότου περάσει ο χρόνος.
Αυτά δεν τα έλαβαν υπόψη οι ξένοι γλωσσολόγοι στο παιδαγωγικό ινστιτούτο μας για τα σχολικά βιβλία και με το δίκιο τους γιατί δεν είναι η γλώσσα τους, οι δικοί μας γλωσσολόγοι που πιστεύω ότι υπάρχουν και μάλιστα αξιόλογοι και σπουδαίοι ή δεν μετείχαν ή σκοπίμως αυτοί που τα αποδέχθηκαν είναι ανθέλληνες,
Αυτά τα οποία μιλάμε σήμερα τα μιλούσαν και το 11.800 πχ Αυτά τα κείμενα είναι τα Ορφικά τα οποία έχουν χρονολογηθεί με βάση την αστρολογική χρονολόγηση δηλαδή από την περιγραφή η κοσμολογία μπορεί να προσδιορίσει την χρονολογία και την ημερομηνία.
Οι πρόγονοί μας, αποτελούσαν από την αυγή του Ανθρώπου, τους ακούραστους δημιουργούς, τους πρωτοπόρους και τους οδηγούς της Ανθρωπότητας. Έχει αποδειχθεί από επιστημονικές διεργασίες ότι η Ελληνική γλώσσα αυξάνει τις διανοητικές ικανότητες και αρετές ,ο Κικέρων είπε ότι αν οι θεοί μιλούσαν, θα μιλούσαν Ελληνικά. Αυτή τη γλώσσα που έχουν θαυμάσει όλοι οι λαοί ερχόμαστε εμείς οι νεοέλληνες και την καταργούμε δια νόμου , καταργούμε την καθαρεύουσα και υιοθετούμε την δημοτική. Όμως η δημοτική δεν αναπληρώνει την καθαρεύουσα και γι αυτό ο νόμος άφησε παράθυρο προσφυγής στην καθαρεύουσα. Η κατάργηση ορισμένων πτώσεων αλλά και η τσαλακωποίηση των τριτοκλίτων ονομάτων , ο γονεύς να γίνει γονιός αλλά στον πληθυντικό να προσφεύγουμε στο τριτόκλιτο γονείς γιατί δεν μπορούμε να πούμε γονιοί ή ο κουρέας ,κουριοί αλλά κουρείς. Μια εξέλιξη γλώσσας δεν επιβάλλεται δια νόμου κάνοντάς τη πιο φτωχή, αλλά εμπλουτίζοντάς τη. Και ενώ σήμερα 2.500 περίπου ξένα πανεπιστήμια διδάσκουν Αρχαία Ελληνικά εμείς τα καταργούμε.
Σήμερα όλα τα Σχολεία στη Ρωσία διδάσκουν την Ελληνική γλώσσα.
Η μεγάλη Αγγλική εφημερίδα Guardian δημοσιεύει μαθήματα αρχαίων Ελληνικών, όταν η CIA εκπαιδεύει το προσωπικό της στα αρχαία Ελληνικά, ( Λέτε να είναι τόσο βλάκες;) σε εμάς ούτε εφημερίδες, ούτε ραδιόφωνα μήτε οι τηλεοράσεις κάνουν καμιά κίνηση παρά αποπροσανατολίζουν το λαό με ανόητα πρωινάδηκα, ή ανθελληνικά προπαγανδιστικά έργα και ειδήσεις παραπληροφόρησης. Αυτό που είναι δείγμα κατάπτωσης είναι η κατάργηση του ρ στις λέξεις Χαρακτήρ, Έκτωρ και χωρίς το ρ πώς θα λέμε το δ έ λ ε α ρ,ή το Ιχώρ ; Τέσσερις ξένοι γλωσσολόγοι που ασχολήθηκαν με την δημοτική γλώσσα επέβαλαν τις απόψεις τους στο Υπουργείο Παιδείας και το παιδαγωγικό Ινστιτούτο επηρεάστηκε και προχώρησε στην υιοθέτηση και εφαρμογή (γιατί Ινστιτούτο χάθηκαν οι Ελληνίδες λέξεις Ίδρυμα ή οργανισμός, ή εργαστήρι;) Είναι λυπηρό για το Υπουργείο Πολιτισμού και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (γιατί όχι Ίδρυμα)
Η Ελληνική γλώσσα είναι εννοιολογική και η μοναδική στον κόσμο που με τις προθέσεις κάνει τις πολυσυνθέσεις και δίδει την ακριβή έννοια της λέξης ,αλλάζει το νόημα πχ το ρήμα θέτω στην πολυσύνθεση έχουμε υποθέτω άλλη έννοια από το θέτω , συνθέτω, παραθέτω, επιθέτω ,αναθέτω, υπερθέτω, καταθέτω, αντιθέτω εκθέτω κλπ, περίπου 200 έννοιες.
Το ρήμα βαίνω στην σύνθεση λέμε κάθε λέξη με το νόημά της ανεβαίνω, κατεβαίνω, υπερβαίνω, παραβαίνω, επιβαίνω, αντιβαίνω κ.α
Ως μαθητής του Έλληνος Λόγου του καθηγητού θεμελιωτή του κώδικος κ. Θ . Σημαιοφόρου δεν εννοώ ούτε την παράφραση μήτε την αλλαγή της εννοίας των Ελληνίδων λέξεων, πχ.
Ο ΟΤΕ στις πληροφορίες όταν το κέντρο είναι απασχολημένο μας λέει περιμένετε στο ακουστικό σας( σε αντικατάσταση του αναμείνατε), λες και το ακουστικό είναι τόσο μεγάλο ώστε να σε χωρεί μέσα γιατί η έννοια του περιμένω εκδηλώνει χώρο, αναφέρεται σε τόπο λέμε θα σε περιμένω στο γήπεδο, ενώ το ακριβές ήταν το αναμείνατε στο ακουστικό σας που δηλώνει τον χρόνο ,δηλαδή αναμένεις έως ότου τελειώσει με τον προηγούμενο συνδρομητή και να σου μιλήσει ή αναμένεις στη στάση το λεωφορείο έως ότου περάσει ο χρόνος.
Αυτά δεν τα έλαβαν υπόψη οι ξένοι γλωσσολόγοι στο παιδαγωγικό ινστιτούτο μας για τα σχολικά βιβλία και με το δίκιο τους γιατί δεν είναι η γλώσσα τους, οι δικοί μας γλωσσολόγοι που πιστεύω ότι υπάρχουν και μάλιστα αξιόλογοι και σπουδαίοι ή δεν μετείχαν ή σκοπίμως αυτοί που τα αποδέχθηκαν είναι ανθέλληνες,
Αυτά τα οποία μιλάμε σήμερα τα μιλούσαν και το 11.800 πχ Αυτά τα κείμενα είναι τα Ορφικά τα οποία έχουν χρονολογηθεί με βάση την αστρολογική χρονολόγηση δηλαδή από την περιγραφή η κοσμολογία μπορεί να προσδιορίσει την χρονολογία και την ημερομηνία.
Έγραφε λοιπόν στην εφημερίδα ΒΗΜΑ ο εκλιπών Μαρωνίτης «Παρακάμπτοντας αν η αρχαία ελληνική γλώσσα είναι νεκρή γλώσσα ή όχι , υπενθυμίζω και υπογραμμίζω το αυτονόητο. Πρόκειται για γλώσσα αποτυπωμένη μόνο σε κείμενα που κάμποσους αιώνες τώρα δε μιλιέται και από την άποψη αυτή βρίσκεται σε αδράνεια τουλάχιστον στον καθημερινό μας λόγο, δηλαδή σα να είναι ύπνος»
Κοντά στον Μαρωνίτη έρχεται και ο καθηγητής κ.Παπαναστασίου ο οποίος λέει: «Υπάρχουν μαθήματα ανάμεσά τους και τα αρχαία Ελληνικά για τα οποία δεν ξέρουμε ακόμη ούτε ως κοινωνία ούτε ως πολιτεία ούτε ως εκπαιδευτικοί γιατί διδάσκονται»
Ο κ. Νίκος Μουζέλης καθηγητής κοινωνιολογίας στο ΒΗΜΑ λέει πολύ σωστά ότι «δεν μάθαμε αρχαία στο σχολείο διότι εδίδετο βαρύτητα στην εκμάθηση συντακτικών και γραμματικών κανόνων και λιγότερο στην αρχαία Ελληνική Γραμματεία και πολιτισμό.
Και συμπληρώνει ότι όταν άρχισα τις σπουδές μου στο εξωτερικό με ντροπή ανακάλυψα ότι σε σχέση με Άγγλους, Γερμανούς και Γάλλους συμφοιτητές μου, ήμουν τελείως αδαής σε ότι αφορούσε την αρχαία φιλοσοφία και αυτό γιατί οι δικοί μας τα θεωρούν πεθαμένα, ενώ οι ξένοι τα διδάσκονται υποχρεωτικά όπως στην Ολλανδία και Πορτογαλία .
Υπάρχουν και διάφορα άρθρα στα ΝΕΑ της καθηγήτριας του Ιόνιου Πανεπιστημίου κ.Έλλης Γιωτοπούλου – Σισιλιάνου, η οποία γράφει ότι η αρχαία γλώσσα είναι ζωντανή και ότι το μάθημα δεν είναι γλωσσικό είναι διδασκαλία της αρχαίας Γραμματείας δηλαδή του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού, αυτό ο Μαρωνίτης το κόβει λέγοντας ότι τα αρχαία είναι νεκρή γλώσσα,ενώ η κ.Γιωτοπούλου λέει ότι είναι ζωντανή ένας από τους δύο έχει δίκιο και έχει δίκιο η κ.Γιωτοπούλου όπως περιγράφει όλες οι πρωτότυπες λέξεις που μιλάμε σήμερα υπήρχαν στην αρχαία Ελλάδα σήμερα έχουμε λιγότερες πρωτότυπες λέξεις ,τώρα έχουμε μερικές χιλιάδες τότε είχαμε εκατομμύρια . Από τότε δεν χάθηκε ούτε ο ουρανός, ούτε η θάλασσα ούτε ο Ήλιος του Απόλλωνος πώς δεν τα μιλάμε , όλες τις πρωτότυπες λέξεις τις διατηρούμε σήμερα στη σύνθεση ή με τα παράγωγα. Κάντε έναν συσχετισμό γλωσσών οι Άγγλοι μιλούν Ελληνικά."The genesis[P1] of classical drama was not symptomatic. An euphoria of charismatic and talented protagonists showed fantastic scenes of historic episodes. The prologue, the theme and the epilogue, comprised the trilogy of drama while synthesis, analysis and synopsis characterized the phraseology of the text. Αλήθεια...Υπάρχει κανείς που δεν κατάλαβε τι έλεγε το παραπάνω άρθρο;
Ο θεμελιωτής του κώδικας του Έλληνος λόγου καθηγητής κ. Σημαιοφόρος μας αποδεικνύει την έννοια της κάθε Ελληνίδος λέξεως και γιατί η γλώσσα μας είναι εννοιολογική.
Αν πάρουμε τις δύο λέξεις –Άνθρωπος και Ελευθερία αναδεικνύουμε τα νοήματα και τον συσχετισμό μεταξύ τους , αλλά και ένα ρήμα που αν στα σχολεία εδιδάσκετο ο κώδιξ θα αποτελούσε το πρώτο θέμα προς εξέταση. Ανάλυση της λέξεως ΑΝΘΡΩΠΟΣ με το Α και το Ν δηλώνεται η αρχική δύναμις και το Ν του νοός άρα η νοημοσύνη ,το ΑΝ σημαίνει και άνω και Ανας σημαίνει και βασιλεύς , και κάθε τι το βασιλικό είναι υψηλής ποιότητος ,υψηλής καταγωγής , υψηλής εννοίας και η διάνοια είναι υψηλής καταγωγής . Η έννοια του Άνα είναι πιο ουρανία από τον γήινο Άναξ που ως επί της γης προερχόμενος από σώμα ή ΚΑΣΑ όπου το το Κ+Σ =Ξ .Το Ξ αν προστεθεί στο Ανα γίνεται Άναξ = κατώτερος του ουρανίου Άνα.Αν πάρουμε τα άφωνα ,Θ,Ρ,Π ανακαλύπτουμε τη λέξη ΘΕΡΑΠΩΝ ή ΘΕΡΑΠΌΣ , ανατρέχουμε στο λεξικό βλέπουμε ότι θεράπων είναι ο υπηρέτης , άρα ο υπηρέτης του νου που θεραπεύει .Με το Θ και το Ρ εύκολα έρχεται στο νου η ΘεωΡία δηλαδή η θέαση των φωτεινών νοημάτων ,που επεκτείνεται επί του πλανήτη μας ως ροή συνεχόμενη.
Πρωτίστως έρχεται η λέξης θορός=σπέρμα αλλά και ΘΟΥΡΟΣ=ΟΡΜΗΤΙΚΟΣ καθώς και ΩΠΌΣ = ΌΨΗ και ο ΛΟΓΟΣ Ή ΟΠΌΣ συναντάται και με Ο και με Ω .
Με αντικατάσταση του Ω με το Ε σχηματίζεται η λέξη ΕΠΟΣ= ΛΟΓΟΣ .
Άρα ο Άνθρωπος δεν είναι ούτε άνω θρώσκων ούτε άνω βόσκων , γιατί το θρώσκω σημαίνει κατοικώ. .. Δημήτρης Βόγγολης
Αν πάρουμε τις δύο λέξεις –Άνθρωπος και Ελευθερία αναδεικνύουμε τα νοήματα και τον συσχετισμό μεταξύ τους , αλλά και ένα ρήμα που αν στα σχολεία εδιδάσκετο ο κώδιξ θα αποτελούσε το πρώτο θέμα προς εξέταση. Ανάλυση της λέξεως ΑΝΘΡΩΠΟΣ με το Α και το Ν δηλώνεται η αρχική δύναμις και το Ν του νοός άρα η νοημοσύνη ,το ΑΝ σημαίνει και άνω και Ανας σημαίνει και βασιλεύς , και κάθε τι το βασιλικό είναι υψηλής ποιότητος ,υψηλής καταγωγής , υψηλής εννοίας και η διάνοια είναι υψηλής καταγωγής . Η έννοια του Άνα είναι πιο ουρανία από τον γήινο Άναξ που ως επί της γης προερχόμενος από σώμα ή ΚΑΣΑ όπου το το Κ+Σ =Ξ .Το Ξ αν προστεθεί στο Ανα γίνεται Άναξ = κατώτερος του ουρανίου Άνα.Αν πάρουμε τα άφωνα ,Θ,Ρ,Π ανακαλύπτουμε τη λέξη ΘΕΡΑΠΩΝ ή ΘΕΡΑΠΌΣ , ανατρέχουμε στο λεξικό βλέπουμε ότι θεράπων είναι ο υπηρέτης , άρα ο υπηρέτης του νου που θεραπεύει .Με το Θ και το Ρ εύκολα έρχεται στο νου η ΘεωΡία δηλαδή η θέαση των φωτεινών νοημάτων ,που επεκτείνεται επί του πλανήτη μας ως ροή συνεχόμενη.
Πρωτίστως έρχεται η λέξης θορός=σπέρμα αλλά και ΘΟΥΡΟΣ=ΟΡΜΗΤΙΚΟΣ καθώς και ΩΠΌΣ = ΌΨΗ και ο ΛΟΓΟΣ Ή ΟΠΌΣ συναντάται και με Ο και με Ω .
Με αντικατάσταση του Ω με το Ε σχηματίζεται η λέξη ΕΠΟΣ= ΛΟΓΟΣ .
Άρα ο Άνθρωπος δεν είναι ούτε άνω θρώσκων ούτε άνω βόσκων , γιατί το θρώσκω σημαίνει κατοικώ. .. Δημήτρης Βόγγολης